Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thanh Minh-
dc.date.accessioned2025-06-18T03:56:00Z-
dc.date.available2025-06-18T03:56:00Z-
dc.date.issued2015-12-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5070-
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Cao đẳng Công nghệ Thông tinvi_VN
dc.subjectKhách hàngvi_VN
dc.subjectĐà Nẵngvi_VN
dc.titleNghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị cảm nhận của khách hàng về các siêu thị tại TP. Đà Nẵngvi_VN
dc.typeWorking Papervi_VN
Appears in Collections:Cấp Trường

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.