Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Thiếu Linh-
dc.date.accessioned2025-06-20T04:05:53Z-
dc.date.available2025-06-20T04:05:53Z-
dc.date.issued2015-12-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5077-
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherTrường Cao đẳng Công nghệ Thông tinvi_VN
dc.subjectSmartphonevi_VN
dc.subjectĐà Nẵngvi_VN
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến thái độ và sự chấp nhận của ngưởi tiêu dùng đối với quảng cáo qua ứng dụng trên điện thoại thông minh ( Smartphone ) tại Thành phố Đà Nẵngvi_VN
dc.typeWorking Papervi_VN
Appears in Collections:Cấp Trường

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.