Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLe, Hung Trong-
dc.contributor.authorTran, Thi Thanh Truc-
dc.date.accessioned2025-07-15T09:35:08Z-
dc.date.available2025-07-15T09:35:08Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5150-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2021-2025.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTT;21BA192-
dc.subjectCustomervi_VN
dc.subjectOnlinevi_VN
dc.subjectDanangvi_VN
dc.titleFactors Influencing Customer Satisfaction With Online Short-Term Training Courses at Danang Agency Technology Co., Ltdvi_VN
dc.title.alternativeCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với các khóa đào tạo ngắn hạn trực tuyến tại Công ty TNHH Công nghệ Đại lý Đà Nẵng-
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.