Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyen, Thanh Hoai-
dc.contributor.authorNguyen, Thi Quynh Nhu-
dc.date.accessioned2025-07-29T08:20:02Z-
dc.date.available2025-07-29T08:20:02Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5232-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing; 2021-2025.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;21BA167-
dc.subjectSmart Furniturevi_VN
dc.subjectConsumervi_VN
dc.titleConsumer Behavior Based on SOR Model: Impact of Short Video Advertisement on Consumer's Smart Furniture Purchase Decisionvi_VN
dc.title.alternativeHành vi người tiêu dùng dựa trên mô hình SOR: Tác động của quảng cáo video ngắn đến quyết định mua đồ nội thất thông minh của người tiêu dùngvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing-DM)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.