Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLe, Thi Hai Van-
dc.contributor.authorTran, Thanh Truc-
dc.date.accessioned2025-07-30T02:42:13Z-
dc.date.available2025-07-30T02:42:13Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5255-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing; 2021-2025.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;21BA259-
dc.subjectSocial Media Marketingvi_VN
dc.subjectRaumen Brandvi_VN
dc.titleBuilding a Social Media Marketing Plan for Raumen Brand in the Malaysian Market from January 2026 to June 2026vi_VN
dc.title.alternativeXây dựng kế hoạch tiếp thị truyền thông xã hội cho thương hiệu Raumen tại thị trường Malaysia từ tháng 1 năm 2026 đến tháng 6 năm 2026vi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing-DM)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.