Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5426
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLe, Thi Hai Van-
dc.contributor.authorNguyen, Phuong Dung-
dc.date.accessioned2025-08-07T08:33:10Z-
dc.date.available2025-08-07T08:33:10Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5426-
dc.descriptionGraduation thesis of Business Administration; 2021-2025vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;21BA008-
dc.subjectVisual Marketingvi_VN
dc.subjectSocial Networksvi_VN
dc.subjectVietnam-Korea Universityvi_VN
dc.titleBuilding a Plan to Improve and Optimize Visual Marketing on Social Networks at Vietnam-Korea University of Information and Communications Technologyvi_VN
dc.title.alternativeXây dựng kế hoạch cải thiện và tối ưu hóa hoạt động Visual Marketing trên mạng xã hội tại Trường Đại học Công nghệ Thông tin và Truyền thông Việt Hànvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.