Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMartin, Thomas-
dc.contributor.otherPhí, Mai-
dc.date.accessioned2025-10-24T07:03:15Z-
dc.date.available2025-10-24T07:03:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978-604362-175-4-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5764-
dc.description408 trangvi_VN
dc.language.isovivi_VN
dc.publisherNhà xuất bản Công Thươngvi_VN
dc.subjectTruyền thông xã hộivi_VN
dc.titleTruyền thông xã hội: Cách tạo lập và đưa ra một chiến lược thành công từ Financial Timesvi_VN
dc.typeBookvi_VN
Appears in Collections:Marketing

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.