Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4640
Title: Research on Factors Affecting the Decision to Purchase ZEESEA Cosmetics on TikTok by Female Customers in the Da Nang Area
Other Titles: Nghiên cứu những yếu tốt ảnh hưởng đến quyết định chọn mua mỹ phẩm ZEESEA trên nền tảng Tik Tok của khách hàng nữ giới ở khu vực Thành phố Đà Nẵng
Authors: Van, Hung Trong
Trinh, Minh Ngoc Quyen
Keywords: ZEESEA Cosmetics
TikTok
Da Nang Area
Issue Date: Jan-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;20BA033
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2020-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/4640
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.