Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5148
Title: A Study on the Impact of Mid-Tier KOLs' Livestreams on Cosmetic Purchase Decisions on TikTok Shop
Other Titles: Nghiên cứu về tác động của các buổi phát trực tiếp của KOL tầm trung đến quyết định mua mỹ phẩm trên TikTok Shop
Authors: Truong, Thi Vien
Le, Thi Thanh Truc
Keywords: Livestreams
TikTok Shop
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTT;21BA190
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2020-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5148
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.