Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNgo, Hai Quynh-
dc.contributor.authorNguyen, Thi Kim Chi-
dc.date.accessioned2025-07-29T04:16:07Z-
dc.date.available2025-07-29T04:16:07Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5211-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing; 2021-2025.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;21BA132-
dc.subjectConsumervi_VN
dc.subjectHealthcarevi_VN
dc.subjectVietnamvi_VN
dc.titleThe Impact of Brand Equity on Consumer Trust and Purchase Intention Towards Healthcare Products in Vietnamvi_VN
dc.title.alternativeTác động của giá trị thương hiệu đến niềm tin của người tiêu dùng và ý định mua sản phẩm chăm sóc sức khỏe tại Việt Namvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing-DM)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.