Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5211
Title: The Impact of Brand Equity on Consumer Trust and Purchase Intention Towards Healthcare Products in Vietnam
Other Titles: Tác động của giá trị thương hiệu đến niềm tin của người tiêu dùng và ý định mua sản phẩm chăm sóc sức khỏe tại Việt Nam
Authors: Ngo, Hai Quynh
Nguyen, Thi Kim Chi
Keywords: Consumer
Healthcare
Vietnam
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;21BA132
Description: Bachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing; 2021-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5211
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing-DM)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.