Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5269
Title: Research on Factors Influencing Customer Satisfaction in Online Cosmetic Purchases: A Case Study of UNICO Services and Trading Investment Joint Stock Company
Other Titles: Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng khi mua mỹ phẩm trực tuyến: Nghiên cứu trường hợp Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại và Dịch vụ UNICO
Authors: Van, Trong Hung
Pham, Thi Thu Ngan
Keywords: Customer
Online Cosmetic
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;21BA092
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2021-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5269
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.