Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLe, Thi Minh Duc-
dc.contributor.authorThai, Thi Anh Quynh-
dc.date.accessioned2025-07-30T09:03:11Z-
dc.date.available2025-07-30T09:03:11Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.urihttps://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5272-
dc.descriptionBachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2021-2025.vi_VN
dc.language.isoenvi_VN
dc.publisherVietnam-Korea University of Information and Communication Technologyvi_VN
dc.relation.ispartofseriesKLTN;21BA107-
dc.subjectE-Commercevi_VN
dc.titleThe Influence of AI-Based Product Recommendation on Fashion Purchasing Decisions: an Experimental Study on Vetnamese E-Commerce Platformvi_VN
dc.title.alternativeẢnh hưởng của đề xuất sản phẩm dựa trên AI đến quyết định mua hàng thời trang: Nghiên cứu thực nghiệm trên nền tảng thương mại điện tử Việt Namvi_VN
dc.typeThesisvi_VN
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.