Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5272
Title: The Influence of AI-Based Product Recommendation on Fashion Purchasing Decisions: an Experimental Study on Vetnamese E-Commerce Platform
Other Titles: Ảnh hưởng của đề xuất sản phẩm dựa trên AI đến quyết định mua hàng thời trang: Nghiên cứu thực nghiệm trên nền tảng thương mại điện tử Việt Nam
Authors: Le, Thi Minh Duc
Thai, Thi Anh Quynh
Keywords: E-Commerce
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;21BA107
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2021-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5272
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.