Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5290
Title: Solution to Improve Customer Relationship Management Activities on Higo Multi-Channel Platform at Izi Software Technology Joint Stock Company
Other Titles: Giải pháp nâng cao hoạt động quản lý quan hệ khách hàng trên nền tảng đa kênh Higo tại Công ty Cổ phần Công nghệ Phần mềm Izi
Authors: Phan, Van Thanh
Vuong, Hoa Phuong
Keywords: Customer
Higo Multi-Channel Platform
Izi Software Technology
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;21BA246
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2021-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5290
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.