Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5872
Nhan đề: Research on Customer Satisfaction with Service Quality at Da Nang Food Tour Festival 2025
Tác giả: Huynh, Ba Thuy Dieu
Từ khoá: Customer satisfaction
service quality
Da Nang
Năm xuất bản: thá-2025
Nhà xuất bản: International Journal of Engineering And Science
Tóm tắt: The topic researches on customer satisfaction with service quality at Da Nang Food Tour Festival 2025. Survey data collected from 450 tourist from over the world. The proposed research model and measurement scale were formed based on the research results of domestic and foreign authors and consultation with experts. Research results show that the factors affecting visitor delight are: reliability, tangibility, empathy, responsiveness and assurance. From the research results, the author makes a number of recommendations for administrators in tourism in Da Nang.
Mô tả: International Journal of Engineering And Science; Vol.15, Issue 5; pp: 63-68
Định danh: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5872
ISSN: 2278-4721 (e)
2319-6483 (p)
Bộ sưu tập: NĂM 2025

Các tập tin trong tài liệu này:

 Đăng nhập để xem toàn văn



Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.