Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5150
Title: Factors Influencing Customer Satisfaction With Online Short-Term Training Courses at Danang Agency Technology Co., Ltd
Other Titles: Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với các khóa đào tạo ngắn hạn trực tuyến tại Công ty TNHH Công nghệ Đại lý Đà Nẵng
Authors: Le, Hung Trong
Tran, Thi Thanh Truc
Keywords: Customer
Online
Danang
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTT;21BA192
Description: Bachelor thesis of Business Administration - E-commerce Management; 2021-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5150
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Quản trị Thương mại điện tử (E-commerce Management-EC)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.