Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5232
Title: Consumer Behavior Based on SOR Model: Impact of Short Video Advertisement on Consumer's Smart Furniture Purchase Decision
Other Titles: Hành vi người tiêu dùng dựa trên mô hình SOR: Tác động của quảng cáo video ngắn đến quyết định mua đồ nội thất thông minh của người tiêu dùng
Authors: Nguyen, Thanh Hoai
Nguyen, Thi Quynh Nhu
Keywords: Smart Furniture
Consumer
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;21BA167
Description: Bachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing; 2021-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5232
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing-DM)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.