Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5255
Title: Building a Social Media Marketing Plan for Raumen Brand in the Malaysian Market from January 2026 to June 2026
Other Titles: Xây dựng kế hoạch tiếp thị truyền thông xã hội cho thương hiệu Raumen tại thị trường Malaysia từ tháng 1 năm 2026 đến tháng 6 năm 2026
Authors: Le, Thi Hai Van
Tran, Thanh Truc
Keywords: Social Media Marketing
Raumen Brand
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Vietnam-Korea University of Information and Communication Technology
Series/Report no.: KLTN;21BA259
Description: Bachelor thesis of Business Administration - Digital Marketing; 2021-2025.
URI: https://elib.vku.udn.vn/handle/123456789/5255
Appears in Collections:ĐH-Ngành Quản trị kinh doanh (Business Administration) - Chuyên ngành Digital Marketing (Digital Marketing-DM)

Files in This Item:

 Sign in to read



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.